poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Serek twarogowy z bazylią.

Wiosna powoli skrada się za oknem i to czego mi było trzeba to jej smak. W sklepie trafiłam na doniczki z pięknymi ziołami. W tym bazylią, której nie mogłam się oprzeć. Uwielbiam ten serek i żadne sklepowe bazyliowe coś się do niego nie umywa. Do tego chrupiąca bułeczka, to jest to! ;)


350ml twarogu sernikowego
dwa średnie ząbki czosnku
duża szczypta soli i świeżo mielonego pieprzu
duża garść świeżej bazylii

Twaróg przełożyłam do pojemnika z miarką i dodałam obrany czosnek, przyprawy oraz opłukaną bazylię. Jak patrzę teraz na tę doniczkę to użyłam pół krzaczka razem z górnymi łodygami. Wszystkie składniki należy zmiksować za pomocą blendera na w miarę gładką masę. W razie potrzeby należy doprawić lub dodać któryś składnik. Ja lubię intensywnie bazyliowy smak z delikatnym posmakiem czosnku.

Smacznego!

3 komentarze:

  1. Idealny dodatek do kanapek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a jak już będzie można kupić cudownie aromatyczne pomidory to dopiero będzie idealnie ;). Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Lubię taki, bardzo smakowity :)

    OdpowiedzUsuń