sobota, 8 marca 2014

Koktajl: mango, pomarańcze i limonka.

Po powrocie z zajęć miałam na coś ochotę. Zjadłam chyba wszystko co można było, aż wpadłam na pomysł by w końcu zużyć te wszystkie już lekko zmęczone owoce. Czymś podobnym zostałam niedawno poczęstowana na niedzielnym śniadaniu u koleżanki. Słońce zamknięte w szklance! ;)


Dla trzech osób:

duże mango
trzy pomarańcze
limonka

Owoce muszą być dojrzałe.

Dokładnie myję wszystkie owoce. Pomarańcze obieram ze skórki i podzielone na cząstki wrzucam do blendera. Wyciskam do niego sok z limonki i wkładam pokrojone w kawałki mango. Okrawam je wokół pestki, obieram ze skórki i kroję. Można też nie zdejmując skórki pociąć miąższ w kostkę i wywinąć skórkę. Zrobić tak zwanego mangowego jeżyka. Wtedy łatwo wykrawa się kawałki. Wszystko chwilę razem blenduję.



Całość wychodzi przyjemnie gęsta z cząstkami owoców.

Smacznego! ;))

2 komentarze:

  1. Smakowity, zdrowy koktail, muszę wpisać mango na moją listę zakupów. Pozdrawiam Serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie koktajle, a mango dawno u mnie nie było, przypomniałaś mi o nim :)

    OdpowiedzUsuń